Retourbeleid – Maveda
Meteen naar de content

BESTEL NU, BETAAL LATER

Klarna

    Retourbeleid

    Verzending

    Levering en verzending worden verzorgd door Maveda. Elk pakket wordt gevolgd en getraceerd en is volledig gratis voor jou als klant.

    Je pakket wordt binnen 24-72 uur door ons verzonden. Het pakket wordt rechtstreeks vanaf de leverancier verstuurd, wat goedkoper is voor jou als klant. Dit kan betekenen dat het iets langer duurt voordat je je pakket ontvangt.

    Bij ons gestroomlijnde proces wordt het pakket rechtstreeks vanaf de leverancier verzonden, wat je kostenvoordelen biedt. Houd er echter rekening mee dat de levertijd hierdoor iets langer kan zijn.

    In de regel worden pakketten binnen gemiddeld twee tot vier weken geleverd.


    Retourneren

    Ben je niet helemaal tevreden met het product dat je hebt ontvangen? Natuurlijk kan dat. Je kunt je bestelling op elk moment binnen 14 dagen retourneren!

    Is je product kapot? Dan is retourneren vaak niet nodig, we sturen je gewoon een nieuwe!

    Afhankelijk van het land van vertrek kunnen extra kosten van toepassing zijn.

    Alle retourkosten zijn voor rekening van de klant. Maveda aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het zoekraken van retourzendingen. Wij leveren geen retouretiketten, noch nemen wij de kosten van de retourzending op ons. Deze kosten zijn geheel voor rekening van de klant.

    Stijl-, maat- en fotowijzigingen

    Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ga je ermee akkoord dat het een product op maat is dat onmiddellijk in productie gaat en dat er geen verdere wijzigingen mogelijk zijn.


    Adreswijzigingen

    Houd er bij het plaatsen van je bestelling rekening mee dat er kleine verschillen in maat kunnen zijn. We raden je aan een maat groter te kiezen voor een comfortabele pasvorm.

    Houd er ook rekening mee dat de kleuren en het uiterlijk enigszins kunnen afwijken van de originele foto's door verschillen in belichting en de professionele studio-omgeving waarin de foto's zijn genomen.

    Als het product eenmaal is voorbereid of verzonden, kunnen er dus geen wijzigingen meer worden aangebracht. Wij danken u voor uw begrip en acceptatie van dit beleid.

    Beschadigde/verkeerd bedrukte artikelen

    Als het product defect aankomt, drukken we het opnieuw af en sturen we het gratis terug. Neem hier contact met ons op met een foto van het artikel en het bestelnummer. We drukken het artikel opnieuw af en sturen het binnen zeven werkdagen naar je terug.

    Als je niet tevreden bent met het resultaat van je product, bieden we gratis herdrukken aan. Vul ons contactformulier in en voeg een foto van je artikel toe met een uitleg van het probleem en je bestelnummer, zodat iemand van ons team je kan helpen.

    Retourneer je artikelen binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling.

    Beschadigde/verkeerd bedrukte artikelen kunnen alleen worden vervangen binnen 45 dagen alle goede maanden vanaf de oorspronkelijke besteldatum. Na deze 45 dagen is Maveda niet langer verantwoordelijk voor de vervanging van beschadigde of verkeerd bedrukte artikelen.

    Hygiëneproducten

    Hygiëneproducten zijn uitgesloten van het retourrecht vanwege de verspreiding van infecties en ziekten. Zodra hygiëneproducten zoals verzorgingsproducten en bh's op zijn, kunnen we de producten niet meer terugnemen.

    Een uitzondering geldt als de producten ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Stuur ons een foto als bewijs.

    Houd er rekening mee dat het ontwerp, de maat, de kleur en de afbeelding die je uploadt op je artikel worden afgedrukt. Als de verkeerde maat, kleur of afbeelding is gekozen en naar je is verzonden, is Maveda niet verantwoordelijk voor het vervangen van deze artikelen.

    Disclaimer voor productafbeeldingen

    Hoewel we ons uiterste best doen om onze producten nauwkeurig te fotograferen en in detail te beschrijven, kunnen we vanwege veranderingen in schermresolutie niet garanderen dat elke foto in productie de werkelijke kleur van de goederen nauwkeurig weergeeft. Neem voor aankoop contact met ons op als je vragen hebt over de kleur, het materiaal of de maat van een artikel.

    Verloren pakketten

    Als je pakket tijdens het transport zoekraakt, vervangen we het graag en zorgen we ervoor dat je bestelling bij je aankomt. Als je niet wilt dat het pakket wordt vervangen, moeten we 14 dagen wachten voordat we de bestelling terugbetalen als het pakket zijn weg naar jou vindt en wordt bezorgd. Onze klantenservice zal je bestelling gedurende de twee weken regelmatig controleren om de voortgang te volgen en je op de hoogte te houden.

    Annuleringen/Retourneren

    Zodra je je bestelling plaatst, ga je ermee akkoord dat het een product op maat is dat onmiddellijk in productie gaat en dat er geen wijzigingen meer mogelijk zijn. Voordat de bestelling in productie gaat of wordt verzonden, kan deze nog worden geannuleerd. Als je binnen dit tijdsbestek annuleert, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug.

    Als je niet tevreden bent met de producten die je hebt ontvangen en deze wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar contact.maveda.nl zodat we je ons retouradres kunnen sturen of het probleem kunnen bespreken met onze klantenservice. E-mails worden binnen 48 uur beantwoord.

    Veilig Afrekenen

    24/7 Klantenservice

    Gratis Verzending

    10.000+ tevreden klanten